10 Mayıs 2013 Cuma

web tasarım

Ben her zaman kalp takip ve ne yapmak istediğinizi tam olarak yapmanın büyük bir savunucusu olmuştur. Bu, doğru çok basit geliyor? Ama kendileri için bir amaç gerçek anlamda bulmak bile-çalışırken, yıl-on yıl geçirmek insanlar var. Benim tavsiyem? Sadece daha başka bir şey, tek gerçek tutku daha yapmaktan zevk şey bulmak, ve gece ve kendinizi bitkin ve huysuz konum hafta sonları hayatınızın geri kalanı için yapmak ve sadece yatmak istiyorum. Bu, yazı çizim, web tasarım oyunculuk, bir şey-müzik olabilir, öğretme-gerçekten önemli değil. Tüm bu konularda bir kez tam yüzde 10 size dalış, size ne yapmak istediğinizi biliyor ve lanet iyi bir köklü kariyer değişikliği yapmak için çok geç olduğunu biliyorum çünkü kendinizi işkence diğer 90 harcama olduğunu, ve sen bu hayatının geri kalanı için bu zihin-uyuşturucu yolda sıkışmış. Yaşamak için başka bir yolu var mı? Bu herhelde: Seni seviyorum onu ​​yap ... iş taahhütleri ve aile taahhütler ve açılır ve seni seviyorum şeyi yapıyor üzerinden anında öncelikli eğilimi taahhütleri arasında. Alt satırında hayatın kısa olduğunu ve kesinlikle nefret şey tamamen ve tamamen kendinizi vererek, ve orada burada 20 dakika size bu dünyada konuldu hissediyorum ne yapıyorsun bunun çoğunluğu harcamak için kendinize borçluyuz çünkü yapmak. Başlamadan önce olsa da, gerçekten başka bir şey yapabilirsiniz şekillerde yerine getiren bir ilgi ya da etkinlik bulmalıyız. Daha sonra, gerçekten bir masa işte yorucu bir 10 saatlik web tasarım gün ve acı veren 65 dakikalık gidip ev sonra birkaç kısacık anlar için kendinizi. Gerçekten yapmak istediğiniz tüm yatmak ve ertesi sabah iş için yataktan kendinizi dışarı sürüklemek zorunda önce birkaç değerli saat gözlerinizi kapalı olduğu gece boyunca, ya da arkadaşlarınızla takılmak istiyorum ve sen hafta sonları çok bile düz-bu size hayatta en çok zevk ne yapmanız gereken zamanlar düşünmek yorgun çünkü sadece TV kanepede yalan ve izlemek için ölüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder